
xa0 xa0 xa0 روز عشق آریایی مبارک باشه......
ادامه مطلب
مردها سکوت میکنن... نمیتوانند وقتی که ناراحت هستند گریه کنند و بهانه بگیرن!!! مرد ها نمیتوانند به تو بگویند: منو بغل کن تا آروم بشم؛ نمیتوانند بگویند دلشان میخواهد در آغوش تو گریه کنند!! ممکن است خیلی تورا دوست داشته باشند؛ اما نمیتوانن صداشونو مثل دختر بچه ها کنندو جیغ بزنند و بگویند: عاشقتم.. مرد همه ی این هارو قورت میدهد که بگوید یک مــــــــــــــرد است.. یک آدم محکم که میتواند تکیه گاهت باشد. xa0 xa0 مــــــــــــرد خونه ی من روزت مبارک...
ادامه مطلب