دختر آبی....

متن مرتبط با «تسلیت مادر» در سایت دختر آبی.... نوشته شده است

تسلیت..

  • نیلوبلاگ

    u200d کاش سهراب اینگونه میگفتآب را گل نکنید . . . شاید از دور علمدار حسین (ع) مشک طفلان بر دوش،زخم و خون بر اندام، می رسد تا که از این آب روان،پر کند مشک تهی، ببرد جرعهآبی برساند به حرم،تا علی اصغر (ع)بی شیر رباب (س)نفسش تازه شودو بخوابد آرام . . .آب را گل نکنید...تا که شرمنده نگردد عباستا که پژمرده نگردد گل یاس «»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»»«»««»«»«»«» xa0 السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع).این خبر را برسانید به کنعانی هابوی پیراهن خونین حسین می آید xa0...

    ادامه مطلب